wtorek, 2 listopada 2010

PAYPAL

mam nadzieję, że to ośmieli niektórych z Was do skorzystania z dobrodziejstw (a może i przekleństwa ;) zagranicznych zakupów. PayPal naprawdę jest bardzo przydatny.

 mam mądralińskie video na ten temat, ale może dla niektórych forma blogowa będzie bardziej przekonywująca ?

!! WCALE NIE TRZEBA KARTY KREDYTOWEJ ANI INNEJ ABY KORZYSTAĆ Z PAYPAL

!! NIE TRZEBA MIEĆ KONTA WALUTOWEGO ABY KORZYSTAĆ Z PAYPAL

!! MOŻNA ZASILIĆ KONTO PAYPAL PRZELEWEM INTERNETOWYM ZE ZWYKŁEGO ZŁOTÓWKOWEGO KONTA

!! MOŻNA ZASILIĆ KONTO PAYPAL PRZELEWEM POCZTOWYM.
1. ZALOGUJ SIĘ / ZAŁÓŻ KONTO - naprawdę nic podstępnego.

1a. ja się loguję bo już się zarejestrowałam. (wymazane moje dane :D

2. czekamy chwileczkę :)


3. klikamy w DODAJ ŚRODKI i tam mamy 2 opcje:

4. możemy zasilić konto PRZELEWEM POCZTOWYM i po wybraniu tej opcji wyświetlają nam się dane do przelewu czyli nazwa beneficjenta (PAYPAL'u) oraz nr rachunku i identyfikator transakcji - WSZYSTKIE TE DANE WPISUJEMY W PRZELEW (tutaj wymazane)



5. możemy też BŁYSKAWICZNIE doładować konto PAYPAL

6. wybieramy swój bank i wpisujemy kwotę jaką chcemy przelać na konto PAYPAL


7. ponownie pojawi się konto do logowania, logujemy się

8. pojawia się okno z weryfikacją danych i kwoty do przelewu
9. klikamy DALEJ i już !!

1 komentarz:

  1. O! Mi się to przyda, już raz podchodziłam do PayPala, ale jakoś nie dotrwałam do końca rejestracji ;)

    OdpowiedzUsuń